Omaa aamua tässä vietän, koulu alkaisi vartin päästä. Eipä tarvitse mennä sinne, kiitos Marimekon muotinäytöksen. Ensin laitetaan kampaus ja sitten meikki. Loppupäivä on ihan auki - mitä teen, minne meen...? Kai mulle jotain kerrotaan siellä kampaajalla. Vielä ei jännitä yhtään, ei siellä kampaajallakaan vaikka lupasin vapaat kädet, vaan juuri ennen esitystä. Yksi mahdollisuus onnistua, ja mä tietenkin mokaan sen. Saanhan kuitenkin ainakin Marimekon punaisen paidan, missä on valkoisia pilkkuja. Ja tasan käytän punasta, musta sen olla pitää. Vaikka teenhän mä punamustia villasukkiakin. Jee...

     Tuleepas sekavaa tekstiä. Kai mua sitten kuitenkin jännittää vähän. Pitäs ehdä kaikki valmiiks, pukee ja tehdä matikan läksyt... Mä oon unohtanu ne kokonaan. Ja tasan osaan, en todellakaan. Matikka laskee todistuksessa, niin kyllä moni muukin aine. No, parannan sitten taas keväällä.

      Menen nyt tekemään läksyjä, moido...

Tää oli aika hyvä ihkuboksiteksti galleriassa.

Naisen 4 ihmettä: 1.kostuu ilman suihkua
2.vuotaa verta haavoittumatta 3.lypsää
maitoa ilman ruohoa 4.jäykistää luuttoman lihan